אחדות מנצחת: 'אגודת ישראל' נכנסת לקואליציה – דייטש סגן ראה"ע

    איתי גדסי 4 Comment on אחדות מנצחת: 'אגודת ישראל' נכנסת לקואליציה – דייטש סגן ראה"ע

    בשורה לקראת הבחירות: 'אגודת ישראל' חתמה הערב הסכם כניסה לקואליציה מול ראש העיר משה ליאון. יוסי דייטש יקבל סגנות ראות העיר לחצי קדנציה, ויצמן ישודרג בתכנון ובנייה | כל הפרטים

    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    והגיענו לזמן הזה. סיעת 'אגודת ישראל' בירושלים חתמה הערב (שלישי)על הסכם קואליציוני עם ראש העיר משה ליאון. על פי ההסכם, יוסי דייטש יחזיק בשתפ עם ראש העיר את תיק שפ"ע, כמו כן חצי סגן ראשון ליוסי דייטש. תיק תעסוקה חרדית, תיק שימור. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זוהי קואליציית האחדות שתביא את ירושלים לאחדות מקיר לקיר".

    חברי הסיעה ניהלו מו"מ ממושך מול ראש העיר וצוות המו"מ שלו כדי להבטיח את כבודה של השבת בפרהסיה הציבורית של עיר הקודש וכן בכל הנושאים הנוגעים לצביון העיר.

    בנוסף, תוסדר פעילות גן החיות ללא חילול שבת בפרהסיה, כדי לשמור על כבוד השבת וכדי שציבור מכבדי השבת לא יודר ולא יופלה מפעילות עירונית זו.

    התפקידים שקיבלו חברי הסיעה כדי לשרת את ציבור הבוחרים של אגודת ישראל ותושבי ירושלים הם כדלהלן:

    הרב יוסף דייטש יכהן כסגן ראש העיר בשכר למשך חצי הקדנציה בה יכהן כחבר מועצה. בנוסף יחזיק הרב דייטש בתיק שיפור פני העיר ותברואה ויכהן במקביל גם כיו"ר החברות העירוניות עדן ומוריה, מה שיעניק לו אפשרויות נרחבות לסייע לתושבי השכונות בירושלים.

    הרב ⁤⁣⁣⁣יוחנן וייצמן יקבל שדרוג משמעותי לתחום התכנון והבנייה, תחום בו התמקד והתמחה בקדנציה הקודמת. החבילה המורחבת תכלול: תיק השימור המשליך באופן ישיר על הרחבות בנייה בשכונות חרדיות רבות, מ"מ בוועדה המחוזית וככל הנראה יקבל את החברות בוועדת התכנון והבנייה מטעם הסיעה.

    הרב מיכל הלברשטאם יחזיק בתיק תעסוקת חרדים, תיק חשוב מאוד לציבור החרדי בירושלים שממנו ניתן לפעול רבות לרווחתם של אלה היוצאים לעשות לפרנסתם.

    הרב יעקב הלפרן שייכנס לתפקידו במחצית השנייה של הקדנציה יחזיק בתיק הרווחה וימשיך את המהפך שהחל לחולל בו בקדנציה הקודמת

    סיעת אגודת ישראל מברכת את החברים בסיעות דגל התורה וש"ס שעמדו אף הם על המשמר בנושאים הערכיים ומביעה תקווה שהשנים הבאות יהיו גדושות עשייה מבורכת לטובת הציבור תוך שיתוף פעולה ואחדות הכוחות של כל הנציגים שומרי התורה והמצוות.

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      למה ויצמן קיבל כל כך הרבה סימני שאלה?
      אולי זה בגלל שיש שאלה מי יהיה הסגן בחצי השני?????????????????????